Generelle handelsbetingelser
Dette er de generelle handelsbetingelser for Broholmerselskabet, som altid gælder for samhandel med Broholmerselskabet, hvis ikke andet er nævnt.
Betaling
Dankort, VISA, VISA Elektron, MasterCard
Det er gebyrfrit at betale med disse kort, og når du betaler, vil du få en oversigt frem over dit køb. Hvis oplysningerne på denne oversigt er korrekte, klikker du på "betal". Moms er inkluderet i alle priser. Vi tager forbehold for trykfejl og udsolgte varer.
Forsendelse og levering
Levering af varer sker ved transport af varen til nærmeste DAO-365 pakkeshop.
Det er ikke muligt at levere varer uden for Danmarks grænser
Levering af den købte vare er op til 4 uger, dog normalt inden for 10 hverdage, såfremt varen haves på lager.
Levering sker efter at betaling er modtaget, hvis varen skal forudbetales.
Fortrydelsesret og returnering
Du har 14 dages fortrydelsesret fra varen er leveret. Fortryder du købet, skal du for egen regning sende varen tilbage til nedenstående adresse senest den 14. dag efter modtagelsen.
For at du kan gøre brug af returretten skal varen være intakt, ubrugt og i samme stand, som da du modtog den. Al originalemballage skal være vedlagt. Returnering skal ske i forsvarlig indpakning. Når du sender varen tilbage, skal den være i væsentlig samme stand, som da du modtog den.
En vare, der er taget i brug, herunder opladet, tages ikke retur.
Benytter du dig af fortrydelsesretten, vil du få dine penge tilbage, så snart vi har modtaget varen retur og haft lejlighed til at undersøge den. Pengene vil blive indsat på din konto. Husk derfor at oplyse dit kontonummer, når du returnerer varen. Vi beder dig endvidere om at oplyse årsagen til, at du fortryder dit køb
Følgesedlen bedes vedlagt varen sammen med en kort begrundelse for returnering samt bankkontonummer.
Varen returneres til følgende adresse:
Broholmerselskabets Webshop
Forum Hedevej 39 6715 Esbjerg N
E-mail: webshop@broholmeren.dk
www.broholmeren.dk
Registrering af oplysninger
Når du afgiver oplysninger om dig selv til Broholmerselskabet - for eksempel dit navn, din e-mail, din adresse eller dit telefonnummer - tager vi naturligvis beskyttelsen af dine oplysninger meget seriøst.
Broholmerselskabet registrerer dit navn og din adresse samt faktura i sit kundekartotek i forbindelse med købet. Oplysningerne videregives ikke, men Broholmerselskabet beholder registreringen i fem år.
Oplysningerne bruges kun til at ekspedere din bestilling.
Broholmerselskabet bruger logfiler på siden. Logfilerne bruges til at registrere, hvilke valg brugeren foretager på siden og hvilke veje brugeren går.
Ved betaling med kreditkort sker registrering via en sikker server, hvor oplysningerne krypteres.
Reklamationsbehandling
Er varen forsinket eller har varen en fejl, kan du reklamere til nedenstående adresse eller telefonnummer.
Reklamation over fejl ved varen skal ske inden for rimelig tid, efter at du har opdaget fejlen eller burde have opdaget fejlen ved en almindelig gennemgang af varen. Du kan reklamere skriftligt eller mundtligt. Ifølge købelovens § 83, stk. 1 ophører retten til at gøre mangelsindsigelse gældende to år efter modtagelsen af varen.
Når Broholmerselskabet modtager en reklamation over en vare, behandles reklamationen hurtigst muligt. Broholmerselskabet vil tage stilling til, om varen skal repareres, ombyttes, eller om der, såfremt forbrugeren i stedet måtte ønske det, skal gives et prisnedslag. Husk at oplyse os om årsagen til, at du reklamerer.
Reklamationsretten er kun gældende såfremt du har brugt varen på almindelig, forsvarlig vis og ikke selv har forvoldt skade på varen eller har anvendt den fejlagtigt.
Ved reklamation bedes du sende en e-mail til formand@broholmeren.dk
Husk altid at sende varen retur i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelsen således, at vi kan tilbagebetale dine omkostninger, såfremt du får medhold i din reklamation.
Forbehold for prisfejl, udsolgte varer m.v.
Broholmerselskabet TAGER FORBEHOLD FOR PRISÆNDRINGER, TASTEFEJL OG UDSOLGTE VARER.
© 2020 Broholmerselskabet. All rights reserved.